Maria Grapini: “Am fost pãcãlitã de TVR!”

Barlad Online

Aflatã în vizitã în judetul Vaslui, cu prilejul unei conferinte de presã, Maria Grapini, vicepresedinte al Partidului Conservator, a lansat o serie de acuzatii grave asupra postului national de televiziune publicã. Conform declaratiilor acesteia, TVR-ul s-ar fi folosit abuziv de imaginea ei prin intermediul unei emisiuni cu caracter umanitar.
Vizita Mariei Grapini în judetul Vaslui nu a fost fãcutã numai din considerente politice. Vicepresedinta PC a ajuns ieri si în comuna Vulturesti, acolo unde dupã cum ea însãsi a declarat avea de îndeplinit o datorie moralã si de reparat o gresealã colosalã a Televizunii Române si anume rezolvarea unui caz umanitar. În preajma Pastelui, Maria Grapini, un om politic important, dar o personalitate a mediului de afaceri românesc, a fost invitatã sã participe în cadrul emisiunii “O datã-n viatã”, moderatã de Iuliana Tudor la TVR, pentru a contribui la rezolvarea unui caz social din comuna Vulturesti, judetul Vaslui. I s-a prezentat cazul unei femei singure, mamã a unui copil de 12 ani, din comuna Vulturesti, o familie care trãieste numai dintr-un ajutor social, într-o casã care stã sã cadã pe ei. Cei de la emisiune i-au spus cã toti banii care se vor strânge în urma televotingului prin care se voteazã pentru alegerea câstigãtorilor din emisiune vor ajunge la acea famile. Problema a fost cã la familia respectivã nu a ajuns niciun ban, nici mãcar un leu nu le-a fost trimis de cãtre cei de la TVR în urma participãrii la emisiune. “Am fost pãcãlitã de cei de la TVR, mie mi s-a spus cã toti banii care se vor strânge în urma SMS-urilor pe care le vor trimite telespectatorii pentru mine, respectiv pentru cazul pe care eu îl reprezentam în concurs, vor ajunge unde trebuie, dar acelei familii nu i-a ajuns niciun ban. Mai rãu, eu însãmi am promis public în acea emisiune cã îi voi ajuta, dar TVR-ul a refuzat mult timp sã-mi dea datele de contact pentru a putea lua legãtura cu familia. Cu greu am luat legãtura cu doamna, Suiu Constanta, asa se numeste doamna din Vulturesti. Am reusit sã o ajutãm sã-si deschidã un cont si i-am trimis 3300 de lei, astãzi voi merge la ea cu niste ajutoare si cu o echipã de constructori pentru cã vreau sã reconditionãm casa în care trãieste, dar ceea ce vreau eu sã fac este sã trag un semnal de alarmã, asa ceva nu se face. TVR si asa a fãcut foarte mult rãu societãtii românesti din multe puncte de vedere, si numai pentru cã fiecare om din tara contribuie la bugetul lui , cred cã este obligatã sã-si facã treaba asa cum se cuvine. Trebuie sã tragem un semnal de alarmã pentru cã este interzis sã fructifici imaginea, necazul cuiva strict în interes propriu. În plus oamenii sunã, trimit SMS-uri acestor emisiuni si sunt pãcãliti, niciun leu din banii lor nu ajunge acolo unde trebuie”, a declarat Maria Grapini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu